Dochádzkový systém
Určený pre organizácie a spoločnosti, kde je potrebné efektívne spracovávať dochádzku zamestnancov.
Už s nami spolupracovali
Výhody, ktoré vám prinesie správne zvolený dochádzový systém
Dochádzkové systémy sú zásadné pre efektívne riadenie pracovnej sily, dodržiavanie právnych a regulačných požiadaviek, a na podporu transparentnej a spravodlivej pracovnej kultúry v organizácii.
Presné sledovanie pracovného času:
Dochádzkový systém poskytuje presné záznamy o príchodoch a odchodoch zamestnancov, čo pomáha pri výpočte mzdy a vyhodnocovaní výkonnosti.
Podpora zamestnancov:
Poskytujú zamestnancom jasné a konzistentné informácie o ich pracovnom čase, nadčasoch a dovolenkách, čo môže pomôcť zlepšiť spokojnosť zamestnancov a udržať ich motivovaných.
Dodržiavanie pracovných predpisov:
Pomáhajú organizáciám dodržiavať pracovné predpisy týkajúce sa pracovného času, prestávok a nadčasov, čo môže znižovať riziko právnych problémov a pokút.
Zníženie administratívnej záťaže:
Automatizované dochádzkové systémy môžu znížiť administratívnu záťaž spojenú so spracovaním dochádzkových záznamov a výpočtom mzdy.
Transparentnosť a spravodlivosť:
Poskytujú transparentné a objektívne údaje o dochádzke, ktoré môžu pomôcť predchádzať konfliktom a nedorozumeniam medzi manažérmi a zamestnancami.
Zabezpečenie a ochrana:
Dochádzkovýsystém používa biometrické skenovanie alebo bezpečnostné karty, môžu zvýšiť bezpečnosť pracoviska tým, že kontrolujú prístup aj do určitých oblastí.
Zlepšenie plánovania a rozvrhovania:
Dochádzkové údaje môžu byť využité na efektívne plánovanie a rozvrhovanie smien, čo môže zvýšiť efektívnosť a produktivitu.
Zber dát pre analýzu:
Dochádzkové systémy môžu zberať údaje, ktoré môžu byť následne analyzované na identifikáciu trendov, analýzu nákladov na pracovnú silu a optimalizáciu prevádzkových procesov.
Podpora riadenia výkonnosti:
Dochádzkové systémy môžu poskytovať cenné údaje, ktoré môžu byť využité na hodnotenie výkonnosti zamestnancov a identifikáciu oblastí na zlepšenie.
Popis častí dochádzkového tabletu
Aké typy dochádzkových termínálov poskytujeme
Web terminál
Klasický terminál
Tablet
Virtuálny terminál v PC
Spoznajte náš tím
Konzultanti
Miroslav Kapuš
Consultant
Martin Kačmár
Consultant
Technici
Denis Christov
Technical Support
Miloš Harmady
Technical Support
Tomáš Písečný
Technical Support
František Glasa
IT Technical
Support
Čo o nás hovoria zákazníci
Ľubica Miklovičová
konateľka spoločnosti Notizen spol. s.r.o., Nové Mesto nad Váhom
Sme účtovná kancelária a keďže uchovávame dáta iných firiem, tak je ich bezpečnosť pre nás prvoradá. Od spoločnosti Comtec využívame viacero služieb, ako zálohovanie dát, licencie softwarov a uvítali sme aj prenájom tlačiarne. Spolupracujeme spolu už od jej vzniku a pri tejto spolupráci sa môžeme naplno venovať svojej práci aj bez akejkoľvek obavy straty dát.
Ing. Miroslav Šorf
obchodný riaditeľ, EUROPIN, s.r.o., Trenčianske Stankovce
Veľmi dobrá spolupráca so spoločnosťou Comtec trvá už od roku 2007. Vidieť,že svoju prácu berú veľmi vážne a profesionálne. Na odobraté produkty nám poskytujú aj servisné služby. Rady pri výbere vhodných produktov v pomere kvalita/cena/výkon sú takmer nezaplatiteľné. Aj servisné služby plnia očakávania. Pripadné problémy vyriešili vždy rýchlo a k našej spokojnosti. Komunikácia prebieha na vysokej úrovni, pracovníci sú veľmi milí a dobre vyškolení. Vidieť, že práca ich baví. Určite by som odporučil spoločnosť Comtec aj ďalším obchodným partnerom.
Ing. Marek Mallo
Technický riaditeľ,
STAT-KON, s.r.o.
So spoločnosťou COMTEC spolupracujem už viac ako tri roky. Sme projektantská firma, pre ktorú je záloha a bezpečnosť dát prvoradé. Komplexnú správu IT služieb nám poskytujú odborníci vždy s proklientským prístupom. Ak sa vyskytne nejaký problém, pre pracovníkov je okamžitá pomoc a pohotové riešenie charakteristické. Komunikácia je vždy na priateľskej úrovni. COMTEC skrátka ponúka kvalitné služby s efektívnym výsledkom.