Microsoft 365
Moderná kancelária
pre efektívnu komunikáciu a zdielanie dokumentov
Majte svoju kanceláriu neustále pri sebe.
Služobné cesty či práca z domu už nebudú pre vás predstavovať žiaden problém.
Vďaka jednej aplikácií môžete mať svoju kanceláriu neustále so sebou. Aplikácia Microsoft 365 vám umožňuje nielen neustály prístup k aplikáciam MS Office (Word, Excel, Power Point..), ale získavate s ňou aj profesionálny e-mail, zdieľané kalendáre, tímové a projektové weby, chat, audio, videokonferencie a dátové úložisko.
Nainštalovať a používať ju môžete na všetkých vašich zariadeniach – počítačoch PC a Mac, tabletoch iPad a Android a smartfónoch všetkých operačných systémov. Zvýšte produktivitu zamestnancov, zjednodušte tímovu spoluprácu, zdieľajte dáta a získajte obchodné informácie so zabezpečeným cloudovým systémom.
Výhody, ktoré získate so službou
“Moderná kancelária”
Office v PC,
tabletoch a telefónoch
Jedna licencia platí pre viac zariadení
Pohodlné vytváranie obsahu z akéhokoľvek zariadenia na akomkoľvek mieste
Uloženie a zdieľanie
súborov
1 TB ukladacieho priestoru vo OneDrive a Sharepoint firemné dokumenty vždy a všade po ruke
E-mail a
kalendáre
Hosťovanie e-mailov s 50 GB poštovou schránkou nonstop prístup k e-mailom a kalendárom
Spravovanie tímových
úloh
Vytváranie nových projektov, organizovanie a priraďovanie tímových úloh jednoduché rozdelenie úloh a aktuálny prehľad ich plnenia.
Centrálna správa a
prístupy k dátam
Firemné údaje zostávajú pod vašou kontrolou, ochranou a správou
Centurm pre tímovú
spoluprácu
Chat konverzácia, súbory, ľudia a nástroje pod jednou strechou. Zvýšená spolupráca a efektivita vzájomenj komunikácie v tímoch
Spoznajte náš tím
Konzultanti
Miroslav Kapuš
Consultant
Martin Kačmár
Consultant
Filip Králik
Consultant
Technici
Denis Christov
Technical Support
Miloš Harmady
Technical Support
Tomáš Písečný
Technical Support
František Glasa
IT Technical
Support
Čo o nás hovoria zákazníci
Ľubica Miklovičová
konateľka spoločnosti Notizen spol. s.r.o., Nové Mesto nad Váhom
Sme účtovná kancelária a keďže uchovávame dáta iných firiem, tak je ich bezpečnosť pre nás prvoradá. Od spoločnosti Comtec využívame viacero služieb, ako zálohovanie dát, licencie softwarov a uvítali sme aj prenájom tlačiarne. Spolupracujeme spolu už od jej vzniku a pri tejto spolupráci sa môžeme naplno venovať svojej práci aj bez akejkoľvek obavy straty dát.
Ing. Miroslav Šorf
obchodný riaditeľ, EUROPIN, s.r.o., Trenčianske Stankovce
Veľmi dobrá spolupráca so spoločnosťou Comtec trvá už od roku 2007. Vidieť,že svoju prácu berú veľmi vážne a profesionálne. Na odobraté produkty nám poskytujú aj servisné služby. Rady pri výbere vhodných produktov v pomere kvalita/cena/výkon sú takmer nezaplatiteľné. Aj servisné služby plnia očakávania. Pripadné problémy vyriešili vždy rýchlo a k našej spokojnosti. Komunikácia prebieha na vysokej úrovni, pracovníci sú veľmi milí a dobre vyškolení. Vidieť, že práca ich baví. Určite by som odporučil spoločnosť Comtec aj ďalším obchodným partnerom.
Ing. Marek Mallo
Technický riaditeľ,
STAT-KON, s.r.o.
So spoločnosťou COMTEC spolupracujem už viac ako tri roky. Sme projektantská firma, pre ktorú je záloha a bezpečnosť dát prvoradé. Komplexnú správu IT služieb nám poskytujú odborníci vždy s proklientským prístupom. Ak sa vyskytne nejaký problém, pre pracovníkov je okamžitá pomoc a pohotové riešenie charakteristické. Komunikácia je vždy na priateľskej úrovni. COMTEC skrátka ponúka kvalitné služby s efektívnym výsledkom.