Microsoft 365

Moderná kancelária
pre efektívnu komunikáciu a zdielanie dokumentov

Majte svoju kanceláriu neustále pri sebe.

Služobné cesty či práca z domu už nebudú pre vás predstavovať žiaden problém.
Vďaka jednej aplikácií môžete mať svoju kanceláriu neustále so sebou. Aplikácia Microsoft 365 vám umožňuje nielen neustály prístup k aplikáciam MS Office (Word, Excel, Power Point..), ale získavate s ňou aj profesionálny e-mail, zdieľané kalendáre, tímové a projektové weby, chat, audio, videokonferencie a dátové úložisko.

Nainštalovať a používať ju môžete na všetkých vašich zariadeniach – počítačoch PC a Mac, tabletoch iPad a Android a smartfónoch všetkých operačných systémov. Zvýšte produktivitu zamestnancov, zjednodušte tímovu spoluprácu, zdieľajte dáta a získajte obchodné informácie so zabezpečeným cloudovým systémom.

Výhody, ktoré získate so službou
“Moderná kancelária”

Office v PC,
tabletoch a telefónoch

Jedna licencia platí pre viac zariadení
Pohodlné vytváranie obsahu z akéhokoľvek zariadenia na akomkoľvek mieste

Uloženie a zdieľanie
súborov

1 TB ukladacieho priestoru vo OneDrive a Sharepoint firemné dokumenty vždy a všade po ruke

E-mail a
kalendáre

Hosťovanie e-mailov s 50 GB poštovou schránkou nonstop prístup k e-mailom a kalendárom

Spravovanie tímových
úloh

Vytváranie nových projektov, organizovanie a priraďovanie tímových úloh jednoduché rozdelenie úloh a aktuálny prehľad ich plnenia.

Centrálna správa a
prístupy k dátam

Firemné údaje zostávajú pod vašou kontrolou, ochranou a správou

Centurm pre tímovú
spoluprácu

Chat konverzácia, súbory, ľudia a nástroje pod jednou strechou. Zvýšená spolupráca a efektivita vzájomenj komunikácie v tímoch

Spoznajte náš tím

Miroslav Kapuš

Consultant

Martin Kačmár

Consultant

Filip Králik

Consultant

Denis Christov

Technical Support

Miloš Harmady

Technical Support

Tomáš Písečný

Technical Support

František Glasa

IT Technical
Support

Čo o nás hovoria zákazníci

Ľubica Miklovičová

konateľka spoločnosti Notizen spol. s.r.o., Nové Mesto nad Váhom

Sme účtovná kancelária a keďže uchovávame dáta iných firiem, tak je ich bezpečnosť pre nás prvoradá. Od spoločnosti Comtec využívame viacero služieb, ako zálohovanie dát, licencie softwarov a uvítali sme aj prenájom tlačiarne. Spolupracujeme spolu už od jej vzniku a pri tejto spolupráci sa môžeme naplno venovať svojej práci aj bez akejkoľvek obavy straty dát.

Ing. Miroslav Šorf

obchodný riaditeľ, EUROPIN, s.r.o., Trenčianske Stankovce

Veľmi dobrá spolupráca so spoločnosťou Comtec trvá už od roku 2007. Vidieť,že svoju prácu berú veľmi vážne a profesionálne. Na odobraté produkty nám poskytujú aj servisné služby. Rady pri výbere vhodných produktov v pomere kvalita/cena/výkon sú takmer nezaplatiteľné. Aj servisné služby plnia očakávania. Pripadné problémy vyriešili vždy rýchlo a k našej spokojnosti. Komunikácia prebieha na vysokej úrovni, pracovníci sú veľmi milí a dobre vyškolení. Vidieť, že práca ich baví. Určite by som odporučil spoločnosť Comtec aj ďalším obchodným partnerom.

Ing. Marek Mallo

Technický riaditeľ,
STAT-KON, s.r.o.

So spoločnosťou COMTEC spolupracujem už viac ako tri roky. Sme projektantská firma, pre ktorú je záloha a bezpečnosť dát prvoradé. Komplexnú správu IT služieb nám poskytujú odborníci vždy s proklientským prístupom. Ak sa vyskytne nejaký problém, pre pracovníkov je okamžitá pomoc a pohotové riešenie charakteristické. Komunikácia je vždy na priateľskej úrovni. COMTEC skrátka ponúka kvalitné služby s efektívnym výsledkom.

Technologickí partneri

Poradíme vám
Chcete konzultáciu? Je zdarma.